bpl
bpf
rrk
Nagradzamy najlepszych pracowników
W Zdrojowa Hotels, na koniec każdego kwartału, nagradzamy wyróżniających się pracowników, którzy są nie tylko specjalistami w swoim obszarze, ale dają również przykład wyjątkowego zaangażowania w powierzone obowiązki. Gratulujemy nagrodzonym i wszystkim nominowanym. Dziękujemy, że z nami jesteście!
Tytuł Pracownika Kwartału I przypadł:
Esterze, Liderowi w Restauracji Sand{acz} z Sand Hotel**** za wyjątkowy uśmiech i 100% profesjonalizm w relacjach z Gośćmi oraz Bożenie – Pokojowej, która wykazuje się olbrzymim zaangażowaniem w terminowe wykonywanie obowiązków;
Tomaszowi – Starszemu Barmanowi z Marine Hotel***** & Ultra Marine, który jest obowiązkowy, uczynny, a swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem służy młodszym pracownikom oraz Alinie,miłej i serdecznej Starszej Pokojowej, na której zawsze można polegać;
Vladyslavie, Kelnerce, która jest dobrym duchem restauracji Oyster w świnoujskim Radisson Blu Resort – wszystkie zadania wykonuje z ogromnym zaangażowaniem i uśmiechem na twarzy oraz Mirosławowi, Specjaliście IT, który szybko reaguje i rozwiązuje usterki w swoim obszarze zawodowym;
Annie, Koordynatorce w Baltic Park Molo Aquapark, która wykonuje swoje obowiązki bardzo profesjonalnie i z dużym zaangażowaniem, a oprócz tego wspiera pracowników innych działów;
Natalii – Starszej Pokojowej w Baltic Park Molo Apartments , która zawsze wykonuje swoje obowiązki na najwyższym poziomie i zaraża promiennym uśmiechem;
Katarzynie, Rehabilitantce z Jantar Hotel***** & SPA – nikt nie udzieli tak profesjonalnej porady na wszelkie kontuzje jak Kasia. Zawsze uśmiechnięta i pogodna, uwielbiana przez Gości;
Sebastianowi, Ratownikowi w Diune Hotel***** & Resort, który wykazuje się ogromną empatią, odwagą oraz wiedzą z zakresu pierwszej pomocy – w jego obecności można czuć się bezpiecznie oraz Tomaszowi, Starszemu Cukiernikowi, którego cechuje bardzo dobre rzemiosło, a efekty jego pracy można skosztować podczas śniadań, obiadów, kolacji, czy konferencji i bankietów.
Tytuł Pracownika Kwartału I przypadł:

Esterze, Liderowi w Restauracji Sand{acz} z Sand Hotel**** za wyjątkowy uśmiech i 100% profesjonalizm w relacjach z Gośćmi oraz Bożenie – Pokojowej, która wykazuje się olbrzymim zaangażowaniem w terminowe wykonywanie obowiązków;

Tomaszowi – Starszemu Barmanowi z Marine Hotel***** & Ultra Marine, który jest obowiązkowy, uczynny, a swoją wiedzą i wieloletnim doświadczeniem służy młodszym pracownikom oraz Alinie,miłej i serdecznej Starszej Pokojowej, na której zawsze można polegać;

Vladyslavie, Kelnerce, która jest dobrym duchem restauracji Oyster w świnoujskim Radisson Blu Resort – wszystkie zadania wykonuje z ogromnym zaangażowaniem i uśmiechem na twarzy oraz Mirosławowi, Specjaliście IT, który szybko reaguje i rozwiązuje usterki w swoim obszarze zawodowym;
Annie, Koordynatorce w Baltic Park Molo Aquapark, która wykonuje swoje obowiązki bardzo profesjonalnie i z dużym zaangażowaniem, a oprócz tego wspiera pracowników innych działów;
Natalii – Starszej Pokojowej w Baltic Park Molo Apartments , która zawsze wykonuje swoje obowiązki na najwyższym poziomie i zaraża promiennym uśmiechem;

Katarzynie, Rehabilitantce z Jantar Hotel***** & SPA – nikt nie udzieli tak profesjonalnej porady na wszelkie kontuzje jak Kasia. Zawsze uśmiechnięta i pogodna, uwielbiana przez Gości;

Sebastianowi, Ratownikowi w Diune Hotel***** & Resort, który wykazuje się ogromną empatią, odwagą oraz wiedzą z zakresu pierwszej pomocy – w jego obecności można czuć się bezpiecznie oraz Tomaszowi, Starszemu Cukiernikowi, którego cechuje bardzo dobre rzemiosło, a efekty jego pracy można skosztować podczas śniadań, obiadów, kolacji, czy konferencji i bankietów.
Zobacz też:
