bpl
bpf
rrk
Zdrojowa Hotels nagradza swoich pracowników
Podstawą sukcesu Zdrojowej Hotels są zaangażowani i ambitni pracownicy, którzy stanowią o naszym wspólnym sukcesie. Na zakończenie każdego kwartału nagradzamy wyróżniające się osoby, które nie tylko są specjalistami w swoim obszarze, ale też dają przykład wyjątkowego zaangażowania w powierzone obowiązki.
Zaszczytny tytuł Pracownika III Kwartału przypadł:
Emilii, Specjalistce ds. Sprzedaży Konferencji z Marine Hotel***** & Ultra Marine, w uznaniu za profesjonalizm i pełne zaangażowane na nowym stanowisku pracy.
Radosławowi, Kontrolerowi kosztów z Marine Hotel***** & Ultra Marine, który zawsze jest pomocny i sumienny, a oprócz tego niebywale zaradny. Powierzone zadania wykonuje na 5+.
Oliwii, Animatorce Spa&Wellness z Diune Hotel***** & Resort, osobie niezwykle pogodnej, która oprócz zabawy z małymi dziećmi wspiera swoją pracą inne działy.
Rafałowi, Magazynierowi z Diune Hotel***** & Resort, którego cechuje wysoka kultura osobista i gwarancja wzorowo wykonanego zadania.
Annie, Recepcjonistce z Sand Hotel****, zawsze uśmiechniętej i pomocnej, a do tego w 100 % zaangażowanej.
Tomaszowi, Kucharzowi z Sand Hotel****, pozytywnemu człowiekowi, który jest nie tylko dobrym kucharzem, ale i muzykiem.
Ryszardowi, Konserwatorowi z Boulevard Ustronie Morskie & Residence, za niezwykłe zaangażowanie i oddanie w wykonywaniu powierzonych mu obowiązków.
Dorocie, Starszej Kucharce z Jantar Hotel*** & SPA, zawsze uśmiechniętej, pomocnej oraz – pomimo zmęczenia – cierpliwej i wyrozumiałej dla pracowników.
Natalii, Starszej Pokojowej z Baltic Park Molo Apartaments, która wykazuje się dużym zaangażowaniem w powierzone zadania. Wszystkich Gości i współpracowników wita cudownym uśmiechem.
Gabrieli, Starszej Concierge z Radisson Blu Resort Świnoujście, która uwielbia wyzwania i zawsze jest tam, gdzie jest potrzebna.
Agnieszce, Koordynatorce z Radisson Blu Resort Świnoujście, osobie niezwykle pracowitej, zajmującej się sferą finansowo-księgową i kadrową.
Mateusz, Recepcjonista z Cristal Resort Szklarska Poręba, który wykazuje się profesjonalizmem i zaangażowaniem w pracę, ma wspaniały kontakt z Gośćmi oraz kolegami z pracy. Zawsze uśmiechnięty i pomocny.
